Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
Als Assistent Wagenparkbeheer ben je verantwoordelijk voor verschillende taken, vooral wanneer nieuwe medewerkers starten of collega’s vertrekken. Je zorgt dan onder andere voor:
- Controleren of de wagens alle benodigde documenten bevatten.
- Signaleren wanneer een voertuig onderhoud nodig heeft en dit doorgeven aan een collega voor planning.
- Beoordelen van schadegevallen en eventueel voertuigen ophalen op de werf.
- Uitvoeren van kleine herstellingen, zoals het vervangen van een band of lamp.
- Klaarleggen van materialen voor nieuwe medewerkers, zoals kleding, schoenen, en wagen.
- Na een inwerkperiode geef je interne opleidingen voor het gebruik van hoogtewerkers, rolbruggen en heftrucks.
- In samenwerking met de preventiedienst voer je controles uit op valharnassen.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- Ervaring in fleet management of facilitaire ondersteuning is een pluspunt.
- Een proactieve, gestructureerde werkhouding.
- Goede communicatieve vaardigheden.
- Kennis van administratieve systemen.
- Flexibiliteit en bereidheid om naar verschillende werven in Oost- en West-Vlaanderen te reizen.
Ben jij de technische duizendpoot die we zoeken om ons wagenparkbeheer te ondersteunen? Solliciteer dan vandaag nog!
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
- Een werkweek van 39 uur.
- Vrijheid om je verlofdagen zelf te plannen.
- Arbeidersstatuut met een minimumloon vanaf €16,50 per uur.
- Gebruik van een camionette, ook voor privégebruik.
- Mogelijkheid om een bediendenstatuut te bespreken.
- De klant biedt technische ondersteuning en doet ook aan project maatwerk.