Je staat in voor de administratieve opvolging A-Z van onze klanten
Je ondersteunt mee de sales afdeling samen met jouw collega's!
Je bent verantwoordelijk voor het opzetten en onderh jouw accouden van langetermijnrelaties met de klanten.
Bij problemen in de aftersales, ga je actief op zoek naar een gepaste oplossing in samenwerking met de andere interne diensten.
Je behandelt potentiële klachten en gaat het gesprek aan met de klant.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Ervaring in een soortgelijke functie of op een commerciële binnendienst.
Je werkt graag in teamverband!
Je bent zowel schriftelijk als telefonisch een pro.
Je spreekt vloeiend Nederlands & hebt een zeer goede kennis Frans
Je houdt het overzicht en weet prioriteiten te stellen in een dynamische omgeving.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Wat bieden wij jou?
Een vlotte en duidelijke sollicitatieprocedure
Een grondige opleiding zodat jij je snel comfortabel voelt.
Werken in een stabiel bedrijf waar persoonlijke groei gestimuleerd wordt!
Een competitief salaris met tal van extra legale voordelen zoals een hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, Eco- en maaltijdcheques.
Bonus CAO 90 – als blijk van een goede samenwerking
26 verlofdagen – 20 wettelijke verlofdagen plus 6 ADV-dagen.
In nood kan je al eens van thuis werken, als werkgever zijn wij ook flexibel!
Familie werkomgeving! Kerst, Pasen en Sint worden niet zomaar voorbij gelaten, je kunt rekenen op extra gezelligheid!
Dit bedrijf is een gekende speler in de regio en is actief in de agro- en biotechnologie sector. Ze staan garant voor een kwalitatieve service naar klanten zoals bedrijven, scholen, landbouwbedrijven etc.