Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
- Je staat in voor het verwerken van factureren in Oodo
- Je doet de BTW-aangifte en de voorbereiding van de jaarafsluit
- Je staat in voor het opzetten en opmaken van financiële rapporteringen voor de bank
- Je doet het beheer van de verzekeringen, de tank- en kredietkaarten
- Je staat in voor het wagenpark, gebouwen, infrastructuur en doet de aangifte en opvolging van schadegevallen
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- Je beschikt over een bachelor denkniveau of gelijkwaardig door relevante ervaring
- Je bent administratief goed onderlegd en hebt een goede kennis van boekhouding (btw-aangifte)
- Je bent nauwkeurig, cijfermatig, analytisch en neemt je tijd voor de nodige controles uit te voeren
- Je hebt een vlotte kennis van MS Office, ERP, kunnen werken met Odoo is een plus
- Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een vlotte kennis van Frans
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
- Je werkt een 39uren week, waardoor je geniet van +6ADV dagen
- Glijdende uren waarbij je zeker aanwezig moet zijn tussen 9u en 16u en de vrijdag tot 15u
- 4/5 is mogelijk
-
Aantrekkelijk salaris volgens ervaring, aangevuld met extra legale voordelen
- Maaltijdcheques €8/d en groepsverzekering
- mogelijkheid tot fietsleasing
- Wagen kan via cafetariaplan
- Regelmatig activiteiten: halloween, kerst, spelletjesavond, pizzadag,...
- Onze klant is gespecialiseerd in geautomatiseerde machines.
Het bedrijf staat gekend omwille van de goede waarborg en service.
Werken bij dit bedrijf staat synoniem voor werken in een dynamische, toffe omgeving die constant verder investeert in innovatieve technologie.