Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
Jouw takenpakket omvat 2 hoofdonderdelen, met een focus op het testen van functionaliteiten van onze producten.
Als Support Engineer:
- Sta je onze klanten bij met technische vragen en problemen, waarbij je complexe issues diagnosticeert en effectieve oplossingen biedt
- Onderhoud je goede communicatie met klanten en distributeurs om relaties te onderhouden
Als Test Engineer:- Test je onze producten om te verzekeren dat ze voldoen aan alle specificaties en gebruikersvereisten
- Beoordeel je de gebruiksvriendelijkheid en intuïtieve bediening van onze producten
- Rapporteer je bevindingen en doe je suggesties voor verbetering
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- Je bent communicatief en klantgericht
- Je hebt een graduaat Elektronica, ICT of vergelijkbare opleiding
- Kennis van software en hardware
- Jouw passie voor techniek en oog voor detail maken het verschil
- Je hebt kennis van ten minste één programmeertaal
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
- Brutoloon op basis van jouw ervaring en kennis
- Extra legale voordelen waaronder:
- Wagen
- Maaltijdcheques van € 6 per dag
- Cafetariaplan
- Groepsverzekering
- Hospitalisatieverzekering
- Je wordt onderdeel van een innovatief en groeiend bedrijf met ruimte voor jouw ideeën.
Je komt terecht in een innovatieve werkomgeving die oplossingen ontwikkelt voor ziekenhuizen en woonzorgcentra. Bij ons ben je geen nummer. We werken samen in een open ruimte waar iedereen elkaar versterkt.
Troeven van de onderneming:
- Een professionele werkomgeving met een ontspannen en vriendelijke sfeer waar kennisdeling wordt aangemoedigd
- Een omgeving waar uitdagingen en teambetrokkenheid centraal staan
- Een goed bereikbare werkplek op een handige locatie