Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
Als administratief medewerker ondersteun je het aankoopteam op de afdeling textiel.
Hierbij zorg je voor een perfecte uitvoering van een uiteenlopend takenpakket.
- Opvragen en bijhouden prijzen van leveranciers
- Speuren naar nieuwe leveranciers
- Bijhouden moodboards per merk
- Ondersteunen van communicatie naar leveranciers
- Ophalen best of sales op marketplaces
- Product creatie in de database
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- Je hebt interesse in bad - of bed textiel
- Je bent administratief sterk
- Frans en Engels goed kan je goed begrijpen, lezen en schrijven is een must.
- Goede basis Microsoft zeker Excel kennis
- Gestructureerd en stipt kunnen werken
- Je bent sterk in agenda beheer en deadlines behalen
- Je bent een initiatiefnemer
- Je hebt een analytisch denkvermogen en kan goed met cijfers overweg
- Bachelor is een pluspunt
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
- Ruimte om zowel zelfstandig als in team samen te werken.
- 39-uren week – 12 verlofdagen + 6 ADV dagen
- Verlof is vrij te kiezen
- Competitief loon
- Extralegale voordelen: maaltijdcheques, eco - cheques
- Teamactiviteiten zoals etentjes, verjaardag drink, teambuilding en nieuwjaarsfeest.
- Onze klant is gespecialiseerd in het ontwikkelen van hoogwaardige collecties van a tot z. Zowel collecties voor private labels als high-end merken.
- bij onze klant geloven ze dat elk individu een unieke waarde toevoegt aan het team. Iedereen is belangrijk!