Zorgen voor tijdige levering van alle benodigde goederen.
Onderhandelen over prijzen, leveringsvoorwaarden en contracten met leveranciers.
Plaatsen en opvolgen van inkooporders in nauwe samenwerking met de procurement manager.
Beheren en versterken van relaties met leveranciers.
Meedenken over verbetering van inkoopprocessen en procedures.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je hebt een Bachelor binnen Supply Chain, bedrijfsmanagement, ...
Je kan terug kijken op minimum een eerste ervaring binnen aankoop.
Je spreekt vlot Nederlands en Engels.
Je bent communicatief en houdt van nauwkeurig werken.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Een boeiende en uitdagende functie in een dynamisch bedrijf binnen een al even boeiende wereld binnen de automotive van de hulpdiensten.
Moderne werkplek binnen een nieuw gebouw.
Mogelijkheden tot het volgen van extra opleidingen.
Een motiverend loon aangevuld met:
maaltijdcheques (€5)
ecocheques
fietsleasing
hospitalisatieverzekering
Regelmatig teamactiviteiten en een jaarlijkse teambuilding
Jouw werkdag: 8-12u en 13u-17u
32 dagen verlof, waarvan 9 vrij te kiezen
Onze klant is een toonaangevende onderneming met een 60-tal medewerkers gespecialiseerd in het ontwerpen en vervaardigen van brandweervoertuigen voor openbare en industriële brandweerdiensten.