Als IT Support & Odoo Specialist bied je ondersteuning aan eindgebruikers en klanten, zowel op first als second line niveau.
Je duikt in de verschillende modules van Odoo en voert aanpassingen uit waar nodig.
Daarnaast denk je actief mee over optimalisaties en verbeterprojecten bij klanten.
Je zorgt voor duidelijke gebruikershandleidingen, afgestemd op diverse gebruikersgroepen.
Je volgt inkomende tickets nauwgezet op om een vlotte dienstverlening te garanderen.
Daarnaast zal je ook instaan voor aanpassingen binnen de verschillende modules van Odoo.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Bachelor in IT of gelijkwaardig door ervaring.
Kennis van ERP-software.
Kennis van Odoo is een plus, maar geen vereiste.
Ervaring met Python of andere backend programmeertalen.
Klantgericht, communicatief en met een goed inlevingsvermogen.
Je beheerst zowel Nederlands als Engels vloeiend.
Tik je alles af? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Een competitief loon in lijn met jouw ervaring.
Tal van extralegale voordelen zoals groeps- en hospitalisatieverzekering, firmawagen etc.
Gratis drankjes en snacks op kantoor.
Flexibele werkuren en de mogelijkheid tot één dag thuiswerk per week na je inwerkperiode.
Een afwisselende job met ruimte voor initiatief en persoonlijke groei.
Vlot bereikbaar met de auto.
Wil jij deel uitmaken van een snelgroeiende organisatie waar jouw persoonlijke ontwikkeling centraal staat? Sluit je aan bij een gedreven team en groei samen met ons!