Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
Als IT support engineer zal je:
- samen met 3 andere collega's terechtkomen in een rotatieschema waarbij je wekelijks afwisselt tussen 1st, 2nd & 3rd line support.
- als 1st line support ben je verantwoordelijk voor de initiële ondersteuning van de medewerkers via telefoon en het ticketing systeem. Complexere problemen verwijs je door naar jouw collega die verantwoordelijk is voor 2nd of 3rd line support op dat moment.
- als 2nd line support los je de complexere IT-problemen op.
- in de rol van de 3rd line support werk je aan diverse projecten, voornamelijk gericht op system engineering.
- gezamenlijk streven jullie voortdurend naar optimalisatie, beveiliging en het waarborgen van de continuïteit van de systemen.
- naast hardware, ben je samen met het team ook verantwoordelijk voor het ERP-systeem en andere softwaretoepassingen.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
In deze functie verwachten we:
- een bachelor in IT of je bent gelijkwaardig door relevante ervaring.
- een vlotte kennis Nederlands en geen schrik om Frans te spreken.
- dat je vlot communiceert, zowel mondeling als schriftelijk
- dat je zelfstandig als in teamverband kan werken
- een goeie kennis van Windows omgeving, Windows servers, VM ware, virtualisatie.
- Kennis van cloud, Active Directory, Android systemen en IT security zijn een pluspunt.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Als IT support engineer kan je rekenen op:
- Een aantrekkelijk salaris
- maaltijdcheques en ecocheques
- groepsverzekering
- hospitalisatieverzekering voor het hele gezin
- CAO90 premie
- mogelijkheid tot salariswagen
- leuk en enthousiast team die er samen willen voor gaan
- Als partner in vernieuwende technologieën, biedt dit bedrijf kant-en-klare oplossingen op vier domeinen: automatisering, handling, logistieke oplossingen en elektrotechniek. Hier kom je terecht in een werkomgeving waar men jou de ruimte geeft om jouw talenten ten volle te ontplooien.