Als IT Support Engineer word je een vaste waarde binnen het IT team. Je staat in voor:
Het oplossen van technische vragen rond software, hardware, Microsoft 365, netwerken en telefonie.
Het analyseren en behandelen van binnenkomende tickets via de servicedesk.
Proactief bijdragen aan het onderhoud en de optimalisatie van de IT-infrastructuur.
Ondersteuning op locatie bij andere vestigingen (met poolwagen).
Heldere documentatie opstellen en gebruikers op een klantvriendelijke manier verder helpen.
Je krijgt de vrijheid om je werk zelfstandig te organiseren, maar werkt tegelijk nauw samen met collega’s binnen een gestructureerd IT-team.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je bezit een hoger diploma in IT, specifiek binnen systeem- en netwerkbeheer
Je bent enthousiast en leergierig, de servicedesk schrikt jou niet af
Je kan een woordje Frans
Jouw communicatieskills zijn top!
Je hebt een rijbewijs B om je af en toe te verplaatsen
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Een aantrekkelijk brutoloon, volledig op maat van jouw ervaring en kennis.
Tal van extralegale voordelen waaronder maaltijdcheques, ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, gsm etc.
Je geniet van een flexibele werkuren en mogelijkheid tot thuiswerk.
Ruime opleidingskansen en een sterke onboarding.
Vaste feedbackmomenten met de ICT Operations Manager, zodat je blijft groeien.
De klant is een familiaal bedrijf met de passie en ambitie van een wereldspeler. Zij gaan op zoek naar duurzame oplossingen. Je komt terecht in een financieel gezonde onderneming die bruist van de enthousiaste collega's waar zelfstandigheid en persoonlijke groei sterk aangemoedigd worden.