Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
- Je bent verantwoordelijk voor de ondersteuning naar onze klanten toe, dit zowel remote als telefonisch
- Je analyseert de problemen en je schat in of je dit zelf kan verhelpen of dit moet doorgegeven worden aan de system engineer
- Je houdt de klant gedurende dit proces op de hoogte en zorgt ook voor de nodige documentatie
- Je komt dagdagelijks in aanraking met een waaier aan IT-topics en problemen
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- Je bent een vlotte communicator en draagt klantvriendelijkheid hoog in het vaandel
- Je werkt oplossingsgericht en houdt daarbij rekening met de prioriteiten
- Je hebt een eerste ervaring achter de rug als IT support
- Je hebt een passie voor IT
- Je wil meestappen in ons verhaal waar hard werken hand in hand gaat met plezier
- Je kan je verplaatsen naar het hoofdkantoor in de regio van Roeselare
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
- Een correct loonpakket
- Maaltijdcheques
- Hospitalisatieverzekering
- bedrijfswagen
- laptop
- Gsm
- 26 dagen verlof
- Meerdere activiteiten per jaar die zowel informatief als fun kunnen zijn (of beide!)
- Wij helpen organisaties om gerust digitaal te werken.
Zowel bedrijven als lokale overheden & politiezones leunen op ons om hun ICT vlekkeloos te laten lopen.
Vandaag én morgen.