Je helpt collega’s met het oplossen van diverse ICT-problemen via ons servicedesk ticketsysteem, telefonisch, via e-mail, Teams chat en face-to-face
Je pakt vragen en storingen aan rond software, hardware, telefonie, smartphones, printers, Office 365, e-mail en meer
Je configureert en installeert pc’s voor (nieuwe) medewerkers en zorgt ervoor dat alles up-to-date blijft
Voor complexere problemen overleg je met je collega’s of schakel je onze externe IT-partners in.
Jij bent hét aanspreekpunt voor 450 medewerkers binnen onze groep.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je hebt een IT-gerelateerd diploma behaald.
Je beschikt over een eerste relevante werkervaring.
Je hebt een basiskennis van Office 365, netwerken en Windows.
Nauwkeurigheid en sterke communicatieve vaardigheden kenmerken jouw werkstijl.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Een marktconform brutoloon aangevuld met
Maaltijdcheques van 8 euro
Hospitalisatieverzekering
Groepsverzekering
Gsm
Laptop
Bedrijfswagen met laadkaart
Ecocheques
Een team van 3 enthousiaste collega's die met hun ervaring je kunnen begeleiden tijdens de opstart
Flexibele uren
32 dagen verlof
Dit innovatieve bedrijf is gespecialiseerd in machinebouw en focust op het ontwerp, de programmatie en de constructie van hoogwaardige oplossingen. Als projectgeoriënteerde organisatie maakt het deel uit van een grotere groep van bedrijven, elk toonaangevend binnen hun eigen vakgebied.