Als IT Support Engineer ben je samen met jouw collega het eerste aanspreekpunt voor de eindgebruikers en zorg je voor een vlotte afhandeling van hun IT-vragen en -problemen.
Zowel telefonisch, via mail als ter plaatse bij de eindgebruikers bied je ondersteuning bij IT-gerelateerde vragen en problemen.
Je identificeert en lost eenvoudige technische problemen op of escaleert deze naar de tweede lijn indien nodig.
Je staat in voor ondersteuning bij het beheer van hardware: beheren en operationeel houden van kopieerapparaten, printers etc.
Je ondersteunt bij het installeren en configureren van nieuwe computers en gsm-toestellen voor nieuwe medewerkers of bij hardware vervanging.
Ten slotte zorg je voor een goede registratie van meldingen en oplossingen in het ticketingsysteem.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je bent in het bezit van een diploma in IT of bent gelijkwaardig door een relevante ervaring.
Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans.
Je hebt een passie voor IT en wil jou hier graag verder in verdiepen.
Je bent communicatief sterk en weet van aanpakken
Je bent een echte problem solver.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Je komt terecht in een uitdagende en gevarieerde functie binnen een dynamisch en innovatief bedrijf.
Je geniet van veel vrijheid waarbij je zelf prioriteiten weet te stellen.
Je krijgt volop de kans om jouw passie voor IT en IT-vaardigheden verder te ontwikkelen.
Onze klant is een toonaangevende textielproducent met een rijke geschiedenis en een sterke focus op innovatie en kwaliteit.