Als IT Support- en System Engineer sta je deels in voor algemene IT support. Via ticketsysteem zal je interne gebruikers support bieden op vlak van PC's, printers, servers etc.
Je voert regelmatig een upgrade van de huidige hardware en onderhoud van de VOIP telefoon centrale.
Je zal ook instaan voor de configuratie en installatie van accounts, desktop, telefoons, mailbox, rechten en toegang tot portalen voor nieuwe collega's.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het onderhoud van de servers.
Je biedt ondersteuning op vlak van het ERP-pakket (creƫren van gebruikers en toekennen van permissies, onderhouden van de clients).
Je analyseert de beveiliging en hebt interesse in cybersecurity.
Je bouwt pro actief mee aan netwerkcomponenten.
Daarnaast werk je ook aan verschillende IT projecten op vlak van infrastructuur, cybersecurity...
Je denkt mee hoe je de IT infrastructuur op vandaag verder kunt optimaliseren en uitbouwen.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je bent in het bezit van een bachelor in IT of bent gelijkwaardig door ervaring.
Je hebt een goede kennis van infrastructuur en netwerken. Kennis van beveiliging is een pluspunt.
Je werkt graag in team.
Je hebt een goede kennis van Office365.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Je komt terecht in een klein, enthousiast en gedreven team van een 4-tal IT'ers.
Je dag start telkens van 9u tot 17u30, op vrijdag kan je je weekend inzetten om 16u30.
Naast een aantrekkelijke verloning heb je ook recht op een bedrijfswagen, laptop, gsm en maaltijdcheques.
Naast je verlof heb je ook recht op 6 dagen recup vrij te kiezen.
De klant biedt technische ondersteuning en doet ook aan project maatwerk.