Als IT Helpdesk Medewerker fungeer je als het eerste aanspreekpunt voor het oplossen van uiteenlopende IT-problemen.
Daarnaast bied je ondersteuning aan eindgebruikers en beheer je diverse apparatuur.
Je zorgt ervoor dat zowel lokale als cloud-systemen up-to-date blijven.
Je houdt toezicht op back-ups en systeemupdates, en zorgt voor het onderhoud, de voorbereiding en installatie van computerapparatuur.
Ook ben je verantwoordelijk voor de configuratie en het onderhoud van MSO365 en end-point apparaten.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je bent in het bezit van een graduaat in IT.
Je hebt reeds een eerste werkervaring in een gelijkaardige functie.
Je bent communicatief en vlot in klantencontact.
Met veel plezier los je problemen op.
Je staat enthousiast open voor nieuwe technologieën.
Je kan werken in team alsook zelfstandig.
Je bezit een zeer goede kennis van het Nederlands en goede kennis van het Engels.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Je komt terecht in een enthousiast team van 6 IT'ers.
Je krijgt een aantrekkelijk loonpakket met tal van extralegale voordelen waaronder bedrijfswagen en tankkaart, smartphone, laptop, verzekeringen etc.
Verschillende opleidingsmogelijkheden en optie tot het behalen van certificaten.
Verschillende initiatieven voor activiteiten en fijne invulling van de middagpauze
Dit bedrijf in Koekelare levert al bijna 30 jaar IT-diensten aan tal van klanten in de regio. Hun grootste kenmerk is de typische West-Vlaamse werkersmentaliteit. Wie hier terechtkomt, leert de kneepjes van het vak en krijgt de ruimte om zich volledig te ontplooien.