Je staat in voor het oplossen van technische problemen. Dit zowel op vlak van software en een stukje hardware.
Via een ticketing systeem komen de problemen binnen, inkomende telefoons en mails.
Je logt voldoende, zodat je de status van het ticket kan bijhouden.
Dit alles doe je in functie van de klanttevredenheid en een verbetering van de dienstverlening.
Je werkt nauw samen met de R&D afdeling om terugkomende problemen aan te pakken.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je hebt een graduaat in IT
Je bent analytisch en nauwkeurig
Je bent een vlotte communicator
Goede kennis van het Nederlands en het Engels
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Een aantrekkelijk salaris
Maaltijdcheques
Groeps- en hospitalisatieverzekering
32 verlofdagen
Mogelijkheid tot extra opleidingen
Aandacht voor een gezonde work-life balance
De klant ontwikkelt systemen voor de transportsector. Je komt terecht in een open en transparante bedrijfscultuur waar productleiderschap, relatiegerichtheid en respect belangrijke waarden vormen.