Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
Als IT Helpdesk medewerker heb je een gevarieerd takenpakket:
- Eerste aanspreekpunt: zowel telefonisch, schriftelijk als face to face bied je ondersteuning aan eindgebruikers bij IT-gerelateerde vragen en problemen.
- Problemen oplossen: je analyseert en lost eenvoudige technische problemen op of escaleert deze naar de tweede lijn indien nodig.
- Ondersteuning bij hardwarebeheer: je helpt bij het beheren van kopieerapparaten en printers. Je zorgt er ook voor dat deze operationeel blijven.
- Uitrol van IT-apparatuur: je ondersteunt bij het installeren en configureren van nieuwe computers en gsm-toestellen voor nieuwe medewerkers of bij hardwarevervanging.
- Documentatie: je zorgt voor een goede registratie van meldingen en oplossingen in het ticketingsysteem.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans.
- Je bent in het bezit van een diploma in IT of bent gelijkwaardig door een relevante ervaring.
- Je hebt een basiskennis van IT, met een sterke interesse in technische ondersteuning.
- Je bent een echte problem solver die stressbestendig kan te werk gaan.
- Je werkt nauwkeurig en bent klantgericht.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
- Je komt terecht in een uitdagende en gevarieerde functie binnen een dynamisch en innovatief bedrijf.
- Je geniet van veel vrijheid waarbij je zelf prioriteiten weet te stellen.
- Je krijgt volop de kans om jouw passie voor IT en IT-vaardigheden verder te ontwikkelen.
- Onze klant is een toonaangevende textielproducent met een rijke geschiedenis en een sterke focus op innovatie en kwaliteit.