Als IT first line support medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze gebruikers.
Je installeert, configureert en onderhoudt onze computer- en kassasystemen.
Je lost problemen op die zowel hardware- als softwarematig zijn en biedt technische ondersteuning voor de eind gebruikers.
Bij de eigen ontwikkelde softwarepakketten ga je eerste lijnondersteuning bieden.
Je geeft opleiding aan de eindgebruikers zodat ze vlot met de software kunnen werken.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Heb jij al 2 jaar ervaring als IT helpdeskmedewerker / IT Support Engineer?
Heb jij een graduaat diploma in systeem-of netwerkbeheer of bezit je een bachelor in IT.
Je bent hands-on ingesteld en zeer leergierig.
Heb jij een grondige kennis van IT en netwerken en basiskennis van Microsoft Windows Server, VMWare en Office pakket.
Ben jij klantgericht en stressbestendig?
Je bent bereid om deel te nemen aan een permanentiesysteem, afwisselend met jouw collega's.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Je krijgt een mooie verloning die volledig op maat gemaakt is naar jouw ervaring en achtergrond.
Je komt terecht in een enthousiast en leuk team van 7 IT'ers die jouw met plezier op sleeptouw willen nemen.
Je krijgt meteen een voltijds contract aangeboden.
Je komt terecht in een gevarieerde en uitdagende IT functie waarin je jouw kennis enorm kan uitbreiden.
Initiatief nemen wordt aangemoedigd.
Je komt terecht in een dynamische familiale onderneming waar ruimte is voor initiatief. Bij dit financieel gezonde bedrijf krijg de kans om jouw kennis enorm te verruimen en jouw eigen ideeën steeds bespreekbaar te maken.