Je bent verantwoordelijk voor online offerte-aanvragen en informeert de klanten met bijkomende vragen .
In samenwerking met de accountmanagers neem je proactief contact op met klanten en verwerk je de offertes van A-Z.
Je hebt jouw eigen klantenportefeuille binnen West- en Oost-Vlaanderen.
De gegevens van bestaande klanten hou je up-to-date in het ERP systeem, je hebt een proactieve houding én denkt mee met zowel het team als de klant.
Je benadert de klanten altijd met een klantgerichte en oplossingsgerichte aanpak!
Je verwerkt bestellingen in DynamicsAX en zorgt voor een gestroomlijnde administratieve afhandeling van de offertes.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je hebt een bachelor of gelijkwaardig door ervaring in een commerciële en/of administratieve functie.
Je bent klantgericht, proactief en communicatief sterk!
Je bent administratief grondig en bent computertechnisch binnen een ERP pakket!
Nederlands en Frans hebben geen geheimen voor jou!
Kennis van Microsoft Dynamics AX is een grote meerwaarde!
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Loonvork rond €3500 bruto
Extralegale voordelen zoals MC €7, EC, groeps- en hospitalisatieverzekering
Glijdende werkuren: opstart tussen 7u30 en 9u30, stoppen tussen 16u en 18u.
Geen collectief verlof! Jouw 30 dagen verlof plan je vrij in.
Een gevarieerde functie!
Een comité die de agenda kleurt met kleine gelukjes en leuke activiteiten
De klant is een familiaal bedrijf met de passie en ambitie van een wereldspeler. Zij gaan op zoek naar duurzame oplossingen. Je komt terecht in een financieel gezonde onderneming die bruist van de enthousiaste collega's waar zelfstandigheid en persoonlijke groei sterk aangemoedigd worden.