Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
- - Je bent het gezicht van het bedrijf voor onze klanten en commerciële partners.
- Je bent
verantwoordelijk voor de volledige opvolging van de
orderadministratie, van het
opstellen van offertes tot het
verwerken van betalingen, met
oog voor detail en klanttevredenheid.
- Je
bouwt en onderhoudt langdurige, vertrouwensvolle relaties met klanten door
proactief in te spelen op hun behoeften en verwachtingen.
- Je
berekent prijzen op basis van klantbehoeften en marktomstandigheden en stelt op maat gemaakte offertes op.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- - Je hebt een bachelor diploma
- Je bent
communicatief vaardig
- - Je hebt een goede talenkennis. Nederlands en Engels , Frans is een pluspunt.
- Je bent
punctueel, stressbestendig en een administratief sterke persoon.
- Je bent gekend met
Ms Office en ERP-systemen.
- Je hebt affiniteit voor een technisch product.
- Een hoge klanttevredenheid is voor jou zeer belangrijk!
- Je bent een echte
bruggenbouwer tussen mensen van diverse afdelingen:
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
- Profiteer van de mogelijkheid om je carrière verder te ontwikkelen.
- Werk binnen een open en vlakke structuur, waar je ideeën gewaardeerd worden en je de ruimte hebt om jezelf te ontwikkelen.
- Een informele en respectvolle sfeer tussen de collega’s, waar samenwerking en open communicatie centraal staan
- Een erg aantrekkelijk verloningspakket met tal van extra legale voordelen:
- Maaltijdcheques €8 / dag
-
Groeps- en hospitalisatieverzekering
- Bedrijfswagen of -fiets via cafetariaplan
- CAO 90 bonussysteem
- 32 dagen verlof - 12 ADV dagen ondanks 39u werkweek in 37u uurregeling
- Onze klant is een West-Vlaamse KMO die werkzaam is in de metaalsector.
- Zij zijn één van de marktleiders in het maken van filters. Ze leveren wereldwijd inox-filterelementen aan bedrijven uit diverse sectoren. De roosters, die allen op maat gemaakt worden, worden eveneens gebruikt in diverse decoratieve toepassingen.