Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
Je takenpakket bestaat uit verschillende onderdelen:
1. Administratie:
- Je zorgt voor een correcte en tijdige administratie van eigen activiteit
- Je staat in voor het opmaken en doorgeven van dossiers en documenten naar de juiste diensten
2.
Commercieel:
- Actief uitvoeren van prospectie door klantengesprekken en bezoeken om de klantenportefeuille te vergroten staat centraal
3.
Portefeuillebeheer:
- Je staat in voor het onderhouden en beheren van bestaande klantenportefeuille
- Je fungeert als het aanspreekpunt van klanten
4.
Coördinatie & planning:
- Je denkt actief mee met de wekelijkse planning voor optimale bezetting van klanten met een groot volume
- Je helpt ondersteunen bij het beheren van de planningsagenda van de teamleider en recruiter
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Wie ben jij?
- Je hebt reeds ervaring in een commerciële functie op een binnendienst
- Je kan je vlot uit de slag helpen in het Nederlands en Frans
- Je hebt een proactieve houding en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden
- Je bent klantgericht en koude prospectie schrikt jou niet af
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Wat mag je verwachten?
- Je werkt een 39u week +6 ADV, hierdoor heb je 26 dagen verlof vrij te kiezen
- Je krijgt een aantrekkelijke verloning met extra legale voordelen zoals maaltijdcheques €5.80/d en een hospitalisatieverzekering
- Je krijgt een GSM en laptop ter beschikking
- Bedrijfsvoertuig en tankkaart
- Attentie in functie van dankbaarheid, lekkere koffie, snoepmand,...
- Jaarlijks wordt er een teambuilding gepland
- De klant biedt technische ondersteuning en doet ook aan project maatwerk. Met meer dan 20 jaar ervaring in de productie, het onderhoud en de herstelling van industriële machines en staalconstructies. Onze klant is voornamelijk actief in België en Noord-Frankrijk, in opdracht van productiebedrijven in de meest diverse industrietakken.