Je helpt collega’s met het oplossen van diverse ICT-problemen via ons servicedesk ticketsysteem, telefonisch, via e-mail, Teams chat en face-to-face
Je pakt vragen en storingen aan rond software, hardware, telefonie, smartphones, printers, Office 365, e-mail en meer
Je configureert en installeert pc’s voor (nieuwe) medewerkers en zorgt ervoor dat alles up-to-date blijft
Voor complexere problemen overleg je met je collega’s of schakel je onze externe IT-partners in.
Jij bent hét aanspreekpunt voor 450 medewerkers binnen onze groep.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je beschikt over een IT-gerelateerd diploma
Je kijkt terug op een eerste werkervaring
Je hebt een basiskennis van Office 365, Netwerken, Windows...
Je bent nauwkeurig en communicatief
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Een marktconform brutoloon aangevuld met
Maaltijdcheques van 8 euro
Hospitalisatieverzekering
Groepsverzekering
Gsm
Laptop
Bedrijfswagen met laadkaart
Ecocheques
Een team van 3 enthousiaste collega's die met hun ervaring je kunnen begeleiden tijdens de opstart
Flexibele uren
32 dagen verlof
Dit bedrijf is een vooruitstrevend machinebouwbedrijf dat zich richt op ontwerp, programmatie en constructie van geavanceerde systemen. Het maakt deel uit van een grotere groep van bedrijven, die stuk voor stuk experts zijn in hun specifieke vakgebied.