Samen met 3 collega's ben je verantwoordelijk voor first line problemen
Je lost tickets op, biedt ondersteuning en zorgt voor het onderhoud van de IT-infrastructuur
Dit zowel remote als bij users te plaatse
Inhoudelijk kom je in aanraking met een brede waaier aan problemen: hardware, software, userbeheer, M365, mailing, Teams...
Na dat je bent ingewerkt sta je ook in voor opleidingen aan nieuwe collega's voor IT
Dit alles voor +- 1000 gebruikers
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je bezit een IT-gerelateerd diploma
Je beschikt over een brede basiskennis van IT
Je hebt goesting om je kennis nog te verbreden bij onze servicedesk
Je vindt communicatie en documentatie belangrijk
Franse kennis is zéér mooi meegenomen!
Een eerste ervaring? mooi!
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Brutoloon tussen 2800 en 4000
Maaltijdcheques
Ecocheques
Groepsverzekering
Hospitalisatieverzekering
Glijdende uren
Thuiswerk bespreekbaar
Doorgroei en opleidingsmogelijkheden
De klant is een familiaal bedrijf met de passie en ambitie van een wereldspeler. Zij gaan op zoek naar duurzame oplossingen. Je komt terecht in een financieel gezonde onderneming die bruist van de enthousiaste collega's waar zelfstandigheid en persoonlijke groei sterk aangemoedigd worden.