Ondersteuning bieden: Als ICT helpdeskmedewerker bied je samen met je collega’s ondersteuning op het gebied van software, zowel telefonisch als per e-mail.
Documentatie en FAQ: Je maakt op basis van frequently asked questions (FAQ) een wiki om ervoor te zorgen dat klanten gemakkelijk toegang hebben tot relevante informatie.
Diagnose op afstand: Je neemt computers op afstand over en neemt de tijd om een diagnose te stellen en het probleem op te lossen.
Grondige softwaretests: Je bent ook verantwoordelijk voor het uitvoeren van grondige softwaretests om de kwaliteit en functionaliteit van de systemen te waarborgen.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Probleemoplossend vermogen: Ben jij een echte problem solver met een grote passie voor IT en software?
Klantgericht: Ben jij geduldig en klantgericht in het bieden van support aan klanten?
Talenkennis: Spreek je naast Nederlands ook vlot Frans en Engels?
Opleiding: Ben jij in het bezit van een graduaat in IT of heb je een sterke passie voor IT?
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Aantrekkelijke salarispakket: Het salaris is bespreekbaar, afhankelijk van jouw ervaring en expertise.
Extra voordelen: Naast je loon heb je recht op maaltijdcheques, een hospitalisatie- en groepsverzekering, en ecocheques.
Flexibele werktijden: Glijdende uren zijn bespreekbaar; je stemt met je collega’s af wie er aanwezig is tussen 9u en 17u.
Extra verlof: Naast je standaard verlof heb je recht op 6 extra recupdagen.
Interne opleiding: Er wordt een uitgebreide interne opleiding voorzien om je kennis en vaardigheden verder te ontwikkelen.
Je komt terecht in een familiaal bedrijf dat een positieve impact heeft op de samenleving. Hier krijg je de kans om een verschil te maken met jouw IT-kennis en klantgerichte aanpak.