Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
- ● Je bent verantwoordelijk voor het verwerken en opvolging van de geplaatste orders
- ● Je controleert de offertes van de vertegenwoordigers en analyseert deze op potentiële fouten, dit aan de hand van een aantal checks.
-
● Dit alles ter
voorbereiding van de dienst boekhouding
● Je bent
verantwoordelijk voor de review van contracten (annuleringen, verlengingen, wijzigingen)
- ● Je communiceert sporadisch met de klant, alsook tussen de diverse interne afdelingen (sales, orderdesk, productieplanning, support, planning, …)
● Indien nodig sta je in voor het
debiteurenbeheer, ter ondersteuning van de dienst boekhouding.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- ● Je wenst fulltime te werken
- ● Je hebt al enkele jaren ervaring in een administratief economische functie
- ● Tevens kan jij ook jouw precisie en aandacht erbij houden met analytische taken
- ● Je hebt snel inzicht in systemen en hebt talent om onderlinge relaties te leggen
- ● Je hebt zin voor nauwkeurigheid
- ● Je bent enthousiast en positief ingesteld met een goede dosis teamspirit!
- ● Je bent taalvaardig in het Engels & Nederlands
- ● Je kunt vlot overweg met informaticatoepassingen zoals MS office en Salesforce
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
- ● Competitief loon volgens anciënniteit en ervaring
● Maaltijdcheques
● Hospitalisatieverzekering
● Verlof vrij te kiezen - GEEN COLLECTIEF VERLOF aanwezig!
● Werkdag van 8u tot 12u en van 12u30 tot 16u30.
- ● Vrijdag start het weekend reeds om 15u30
- ● Thuiswerk is bespreekbaar na opleiding
- ● Extra beeldscherm én headset voor thuiswerk
- Onze klant is een pan-Europese telematica verdeler. Zij bieden een volledig gamma aan totaaloplossingen voor gegevens- en activabeheer op afstand. Ze zijn internationaal verspreid maar door hun grootte weten ze toch collegiaal karakter te behouden.
Heel vlot bereikbaar voor heel Zuid-West-Vlaanderen