Je controleert aan-en verkoopfacturen en boekt deze in.
Je volgt betalingen op.
Je verwerkt dagelijks de financiƫle transacties.
Je voert ad-hoc financieel-adminsitratieve taken uit.
Bij interesse of kennis kan je ook ondersteunen in de HR-adminsitratie zoals payroll, opleidingen organiseren, aanspreekpunt voor medewerkers zijn, ...
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je hebt minimum een bachelor diploma binnen boekhouden of werkervaring binnen dit domein.
Je bent een administratieve duizendpoot die zorgvuldig werkt.
Je hebt een kritisch oog dat elk detail gezien heeft.
Je spreekt vloeiend Nederlands.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Je komt terecht in een gekend, dynamisch familiebedrijf
Gedreven collega's
Jouw initiatieven zijn welkom!
Op basis van jouw kennis kan je nog verder doorgroeien
40-uren werkweek met 32 dagen verlof, deels collectief
Een motiverend loonpakket
Onze klant is werkzaam in de sector ramen, deuren en poorten. Dit bedrijf kenmerkt zich door een goeie band met het personeel, een constant streven naar kwaliteit en een goeie werksfeer. Er is ruimte om initiatief te nemen, dit wordt eveneens aangemoedigd.