Fungeren als het primaire contactpunt voor klanten bij vragen over producten, diensten en oplossingen
Oplossingen vinden en proactief inspelen op klantbehoeften
Klanten op een professionele en vriendelijke manier adviseren, met oog voor detail
Efficiënt samenwerken binnen een team om gezamenlijke doelen te behalen
Snel uitgroeien tot een specialist in het oplossen van technische problemen en klantvragen
Meedenken over verbeteringen en voorstellen voor optimalisatie
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Jij bent communicatief ingesteld en neemt graag initiatief
Door middel van trainingen en het meeluisteren met je collega’s leer jij ons bedrijf kennen
Na een onboarding van 6 maand krijg jij de kans om je takenpakket verder uit te breiden.
Je vindt het belangrijk om jezelf te blijven ontwikkelen en te groeien in jouw job.
Je bent leergierig en hebt interesse in technische ontwikkelingen
Je bent enthousiast en ambitieus om mee te werken aan de groei van ons internationaal bedrijf.
Je hebt een goede kennis van Nederlandse én Frans. Kennis van de Engelse taal is een plus!
Je bent computertechnisch zeer sterk en hebt een goed redeneervermogen!
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Je werkt zowel op het kantoor, maar ook thuiswerk is een mogelijkheid!
Je hebt flexibele werktijden na overleg
Je werkt in een hecht & bevlogen team met enthousiaste en behulpzame collega’s
Vers fruit op het werk, gecombineerd met activiteiten van het personeelscomité!
20 +12 ADV dagen verlof volledig vrij te kiezen
Maaltijdcheques €8 & ecocheques
Woonwerkvergoeding heen én terug
Onze klant verkoopt en verdeelt betaalterminals.
Hier werken ze continue aan innovatieve betaaloplossingen. Grote kans dat jij dagelijks met hen in aanraking komt wanneer je een betaling doet! De klanten zijn ondernemers, groot en klein, en elke dag faciliteren zij met trots miljoenen transacties. Om dat te realiseren zijn ze innovatief én betrouwbaar tegelijk.