Customer service medewerker automotive
Je vindt deze job in: Talent in office Administratie Klantendienst medewerker/commerciële binnendienst
Specialisatie
Talent in officeTewerkstelling
VoltijdsPlaats
KruisemRegime
Dag
Ben jij op zoek naar administratieve uitdaging binnen de automotive sector?
Stel jij een goede klantenservice voorop en ben jij communicatief vaardig in het Nederlands, Frans & Engels?
Heb jij wel interesse in glijdende uren binnen een enthousiast team met affiniteit voor auto technologieën!
Lees dan snel verder en ontdek jouw nieuwe uitdaging!
Wat ga je doen?
Wat mag jij verwachten binnen jouw functie?
- Je staat in voor het opmaken van offertes
- Je informeert de klanten op een correcte manier omtrent hun orders en de levertermijn.
- Je bent verantwoordelijk voor de orderverwerking
- Je volgt de leveringen nauwgezet op
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor vragen van klanten
- Eventuele klachten zal jij behandelen op een rustige manier
- Ondersteuning van onze vertegenwoordigers
- Je staat in als back-up voor de afhaalbalie indien nodig
Waar ga je werken?
Deze onderneming is reeds meer dan 50 jaar gespecialiseerd in kunststof- en aluminiumverwerking. Zij beschikken over een ruim gamma rolluikprofielen die verwerkt worden in vele toepassingen: van rolluiken, rolpoorten en zwembadoverdekkingen.
Voor de Belgische markt staan ze ook in voor de productie van ramen, deuren en rolluiken in aluminium en pvc op maat.
Zij staan gekend voor een vlakke bedrijfsstructuur en korte communicatielijnen. Elke medewerker kent zijn functie en staat vrij om zijn of haar eigen agenda op te stellen, zolang hun werk maar correct en efficiënt afgewerkt wordt!
Collegialiteit staat ook centraal en iedereen helpt elkaar wanneer iemand een vraagt heeft. Een transparante werkomgeving waarbij communicatie centraal staat!
Waarom is dit iets voor jou?
Dit ben jij:
- Interesse een technische omgeving
- Een eerste ervaring in een soortgelijke functie wordt geapprecieerd.
- Je hebt een zeer goede talenkennis Frans, Engels & Nederlands
- Je bent punctueel ingesteld en stressbestendig
- Kennis van ERP is een troef.
- Je hebt een natuurlijke commerciële flair
- Je bent oplossingsgericht en kan steeds het overzicht goed bewaren!
Wat biedt jouw werkgever?
Waar kom jij terecht en wat mag jij van ons verwachten:
- De kans om te werken in een moderne & lichtrijke omgeving.
- Elke dag naar het werk in een filevrije omgeving.
- In de zomer heb je 3 weken collectief verlof
- Je bent 1 week thuis met kerst en krijgt brugdagen. Ideaal voor collega's met een gezin dus!
- Werken in een 40 urenweek, je hebt dus bovenop jouw 20 wettelijke verlofdagen, bijkomend nog 12 extra ADV dagen.
- Glijdend uurrooster: opstart tussen 7u30-9u, vertrekken vanaf 17u.
- Summer & winter event kleuren de kalender
- Uitdagend loon naar gelang ervaring & competenties.
- Maaltijdcheques van €8.00/gewerkte dag
- Groepsverzekering
- Hospitalisatieverzekering
- Familiale onderneming waar je veel contact met collega's hebt!
- Wij stimuleren altijd initiatiefnemers die vooruit willen!
Neem vandaag contact met ons op!
Ben jij het talent dat wij zoeken?
Ons TalentTeam komt graag met je in contact
-
Jonas Anraed
Matching Talent
-
Isabeau Van den Broecke
Matching Talent
-
Sharka Vens
Talent Manager