Je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van onze klanten: offertes opstellen
Verkoop ondersteunen
Facturen maken & contracten opvolgen.
Het opbouwen van langetermijnrelaties met de klanten staat centraal.
Samen met jouw account manager, planners & technische dienst zoek je naar de beste oplossing.
Je behandelt klachten en gaat in gesprek met de klant.
Je belt particuliere aanvragen op en volgt op.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je kan terugkijken op eerdere ervaring in soortgelijke functie.
Je bent een echte teamspeler die graag samenwerkt met collega's
Je bent communicatief en telefonisch sterk
Je spreekt vloeiend Nederlands alsook een goede kennis Frans.
Je kan multitasken en de juiste prioriteiten stellen
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Vlotte selectie procedure
On boarding traject
Je komt terecht in een stabiel, gezond en inspirerend bedrijf.
Je ontvangt ook een mooi salarispakket.
Er zijn ook extra legale voordelen: hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, eco-cheques en maaltijdcheques.
Bonus CAO 90
20 verlofdagen + 6 ADV dagen: 26 verlofdagen
Je werkt in een stelsel van glijdende werkuren en zelfs thuiswerk is mogelijk
3 maandelijkse teambuildings met je collega's.
Kerst – Pasen – Sint laten ze niet zomaar voorbij gaan.
Werkplek waar je kan ontwikkelen en waar je mag lachen
Verantwoordelijkheid, vrijheid en veel sociale contacten
Dit bedrijf is een gekende speler in de regio en is actief in de agro- en biotechnologie sector. Ze staan garant voor een kwalitatieve service naar klanten zoals bedrijven, scholen, landbouwbedrijven etc.