Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en helpt hen verder met specifieke vragen, problemen of klachten.
Je helpt mee om de klantentevredenheid zo hoog mogelijk te houden.
Je analyseert deze zaken, onderneemt de nodige acties en communiceert hieromtrent zowel intern als extern.
Je verwerkt het resultaat in alle processen van het ERP-Pakket
Je staat in voor de ondersteuning en begeleiding van de klant bij het gebruik van onze eigen app
Alle vragen hieromtrent komen bij de dienst customer care terecht.
Je helpt mee om aanpassingen uit te werken met het oog op productoptimalisatie
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je bent in het bezit van een bachelor denkniveau en hebt reeds een eerste ervaring opgedaan
Je spreekt Nederlands en kan je goed behelpen in het Frans
Je bent communicatief en hebt een passie voor digitale communicatie
Je bent proactief en klantgericht
Je bent IT- minded: goed kunnen aanleren van een nieuw softwarepakket is een must!
Je hebt een vlotte en professionele schrijfstijl
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Familiaal & financieel stabiel bedrijf
Marktconform loonpakket met extra legale voordelen
Maaltijdcheques €7/gewerkte dag , ecocheques , groeps-en hospitalisatieverzekering
Glijdende werkuren
Geen collectief verlof: je plant zelf jouw 30 verlofdagen in
Gevarieerde functie met leer- en doorgroeimogelijkheden
Een personeel comité kleurt de agenda vol spannende activiteiten
De klant is een familiaal bedrijf met de passie en ambitie van een wereldspeler!
Zij gaan op zoek naar duurzame oplossingen. Je komt terecht in een financieel gezonde onderneming die bruist van de enthousiaste collega's waar zelfstandigheid en persoonlijke groei sterk aangemoedigd worden.