Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
- Je bent de schakel tussen de klanten en interne afdelingen (logistiek, aankoop, boekhouding en planning)
- Je beantwoordt de vragen van klanten
- Je ondersteunt de salesmanager d.m.v. een grondige dossieranalyse
- Je doet de voorbereiding van klantenbezoeken en zorgt voor gedetailleerde rapportages
- Je staat in voor het inboeken en opvolgen van klantenorders van begin tot einde
- Je zorgt voor een vlekkeloze planning en levering
- Je volgt de betalingen op en zorgt voor een tijdige afhandeling
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- Je hebt een bachelor in een relevante richting
- Je bent stressbestendig, planmatig, klantvriendelijk en gestructureerd
- Je kan zowel schriftelijk als mondeling vlot communiceren
- Je spreekt vlot Nederlands, Engels en Frans. Duits is een pluspunt
- Je hebt kennis van softwarepakketten zoals SAP en Salesforce
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
- Loon tussen de €3000 en de €4200 bruto
- Maaltijdcheques €8, groeps- en hospitalisatieverzekering
- CAO 90-bonus
- Mogelijkheid tot fietsleasing
- Glijdende werkuren: tussen 7u en 19u. Beschikbaar tussen 9u en 16u (op vrijdag tot 15u)
- Bovenop jouw 20 verlofdagen, 10 extra ADV- dagen
- Teambuildings, wintermarkt, zomerbarbecue,...
- Onze klant is een hoogtechnologisch productiebedrijf van stalen profielen.
Hier maken de medewerkers echt het verschil! De visie van dit bedrijf is dan ook dat hun werknemers, met hun kennis, kunde, toewijding en loyaliteit, hun meest essentiële bestaansmiddelen zijn.