Als intern aanspreekpunt voor een specifieke klantengroep ben jij de spil in het beheer van het volledige orderproces.
Je zorgt voor een vlotte en klantgerichte service, van offerteaanvraag tot de facturatie van de geleverde producten en diensten.
Jij bent verantwoordelijk voor het opstellen van offertes, het beheer van lopende bestellingen en de coördinatie van het afronden van dossiers
Je hebt daarnaast een coördinerende rol in het transportbeheer.
Je bent verantwoordelijk voor de correcte registratie van nieuwe contacten en bedrijven in ons ERP/CRM-systeem, zodat alle gegevens altijd up-to-date zijn.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je werkt graag in een dynamische en snel veranderende omgeving
Je behaalde een bachelor of bent gelijkwaardig door ervaring
Je kunt terugblikken op 5 jaar ervaring binnen een commerciële binnendienst
Sterke kennis van MS Office, ERP en CRM
Talenkennis: vloeiend in Engels & Frans gezien het mondiale karakter van het bedrijf!
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Een gevarieerde, verantwoordelijke functie binnen een ambitieus groeibedrijf met een lange termijn focus
Motiverend verloningspakket inclusief extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, …
Naast de 20 wettelijke vakantiedagen heb je nog 12 ADV dagen – vrij te kiezen
De uitdaging om continu verbeteringen in te voeren binnen je verantwoordelijkheden
Je krijgt een grondige opleiding bij opstart en opleidingsmogelijkheden tijdens je tewerkstelling.
Meerdere keren per jaar nodigen we jou uit op leuke activiteiten.
Je werkt met toffe collega’s in een losse sfeer, waar directe communicatielijnen centraal staan.
40 uren week in een glijdend uurrooster starten tussen 7u30 en 9u en stoppen vanaf 15.30
Onze klant is gespecialiseerd in het verwerken van thermoplastische kunststoffen voor de aanmaak van sandwich kunststofpanelen en roosters.