Commerciële binnendienst medewerker

Twee ervaren collega's staan klaar om je te omarmen.
Samen met hen volg je klantenorders op van offerte tot facturatie.

Wereldwijd sta je in contact met zowel agro -en constructiebedrijven.

  • een moderne werkplek
  • glijdende werkuren
  • vrij te kiezen verlof van 32 dagen
  • talrijke teamactiviteiten. 

Wat ga je doen?

  • Je bent intern het eerste aanspreekpunt voor een bepaalde klantengroep m.b.t. beheer van het volledige orderproces
  • Je zorgt voor een vlotte service aan klanten.
  • Je maakt offertes op, beheert lopende bestellingen en coördineert afronding van dossiers tot facturatie.
  • Je plant de transporten en de douane formaliteiten van jouw dossiers.
  • Je bent samen met je collega’s het eerste aanspreekpunt voor het onthaal van klanten & bezoekers en verzorgt telefonie.
  • Naast je verantwoordelijkheden voor jouw klantendossiers neem je ook administratieve taken op jou, zoals de verwerking van aankooporders.
  • Je denkt mee in procesverbeteringen en optimalisaties binnen jouw verantwoordelijkheden
  • Je zorgt dat bij jouw afwezigheid (vakantie, ziekte, enz.) dossiers vlot door collega’s kunnen opgevolgd worden
  • Je ziet er daarbij toe op de correcte aanmaak in ERP/CRM van nieuwe contacten/bedrijven,

Waar ga je werken?

Onze klant is gespecialiseerd in het verwerken van thermoplastische kunststoffen voor de aanmaak van sandwich kunststofpanelen en roosters.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je werkt graag in een dynamische en snel veranderende omgeving waarbij jouw klantvriendelijkheid (schriftelijk/mondeling) een echte troef zijn
  • Je behaalde een bachelor in een relevante richting, of bent gelijkwaardig door ervaring
  • Je kunt terugblikken op 5 jaar ervaring binnen een commerciële binnendienst Sterke kennis van MS Office, ERP en CRM
  • Talenkennis: vloeiend in Engels & Frans

Wat biedt jouw werkgever?

  • Een gevarieerde, verantwoordelijke functie binnen een ambitieus groeibedrijf met een lange termijn focus
  • Motiverend verloningspakket inclusief extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, …
  • Naast de 20 wettelijke vakantiedagen heb je nog 12 ADV dagen – vrij te kiezen
  • De uitdaging om continu verbeteringen in te voeren binnen je verantwoordelijkheden
  • Je krijgt een grondige opleiding bij opstart en opleidingsmogelijkheden tijdens je tewerkstelling.
  • Meerdere keren per jaar nodigen we jou uit op leuke activiteiten.
  • Je werkt met toffe collega’s in een losse sfeer, waar directe communicatielijnen centraal staan.
  • 40 uren week in een glijdend uurrooster starten tussen 7u30 en 9u en stoppen vanaf 15.30 

Ref: 090647

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact