Je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van onze klanten: offertes opstellen
Verkoop ondersteunen
Facturen opmaken & contacten opvolgen.
Het opbouwen van lange termijnrelaties met de klanten staat centraal.
Samen met jouw account manager, planners & technische dienst zoek je naar de beste oplossing.
Je behandelt klachten en gaat in gesprek met de klant.
Je belt particulieren bij aanvragen op en volgt deze zelf ook op.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je bent een echte teamspeler die graag samenwerkt met collega's
Je kan zelfstandig werken en bent oplossingsgericht
Je bent communicatief en telefonisch sterk
Je spreekt vloeiend Nederlands en kan je goed uit de slag helpen in het Frans
Je kan multitasken en de juiste prioriteiten stellen
Een goede klantenservice draag je hoog in het vaandel
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Je komt terecht in een stabiel, gezond en inspirerend bedrijf.
Je ontvangt ook een mooi salarispakket.
Er zijn ook extra legale voordelen: hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, eco-cheques en maaltijdcheques.
Bonus CAO 90
20 verlofdagen + 6 ADV dagen: 26 verlofdagen
Je werkt in een stelsel van glijdende werkuren en zelfs thuiswerk is mogelijk
3 maandelijkse teambuildings met je collega's.
Kerst – Pasen – Sint laten ze niet zomaar voorbij gaan.
Vlotte selectie procedure
On boarding traject
Werkplek waar je kan ontwikkelen en waar je mag lachen
Verantwoordelijkheid, vrijheid en veel sociale contacten
Dit bedrijf is een gekende speler in de regio en is actief in de agro- en biotechnologie sector. Ze staan garant voor een kwalitatieve service naar klanten zoals bedrijven, scholen, landbouwbedrijven etc.