Je bent het eerste aanspreekpunt van de klanten en ontvangt hen met open armen!
Je geeft commercieel advies aan de klanten en staat in voor het opmaken van een offerte.
Je volgt offertes op in samenspraak met de vertegenwoordiger
Je behandelt product/prijsaanvragen via telefoon of per mail
Je werkt mee aan tijdelijke campagnes.
Je volgt de orders op volgens de geplaatste bestellingen
Je staat in voor de winkelvoorraad en zorgt dat deze netjes in de winkel of het magazijn worden geplaatst.
Je plaatst zelf ook de bestelling en houdt de klant op de hoogte van hun levering.
Eventuele klachten behandel jij ook met de nodige rust en sereniteit.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Relevante ervaring in de aan- en/of verkoop
Ervaring met commerciële telefonische contacten met klanten
Communicatief vaardig in het Nederlands
Klantgerichte attitude en administratieve nauwkeurigheid
Ervaring met ERP is een pluspunt
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Opleiding en begeleiding bij opstart!
Job met variërend takenpakket én verantwoordelijkheden.
Ongedwongen werksfeer waar teamwork centraal staat.
Competitief loon met o.a.
hospitalisatie- en groepsverzekering
maaltijdcheques,
20+ 6 extra dagen verlof
Verlof vrij te kiezen, met uitzondering van 1 week collectief verlof in de zomer en 2 weken vakantie met Kerst en Nieuwjaar.
Onze klant biedt een totaal concept aan veiligheidsartikelen, gaande van handbescherming, voetbescherming, veiligheidskledij, gezichtsbescherming alsook gehoor, hoofd en ademhalingsbescherming.