Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten telefonisch, per mail en aan de balie.
Je zorgt voor een duidelijk antwoord op de klantvraag.
Dit kan gaan rond lopende orders, geleverde auto-onderdelen, extra noden, ...
Je zoekt de betreffende zaken op in het ERP-pakket en beantwoord de vragen.
Je registreert orders in het systeem.
Je zet leveringen en afhalingen klaar.
De binnenkomende goederen controleer je.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je hebt kennis van auto-onderdelen of zeer sterke interesse hierin.
Enige achtergrond door vrije tijd of werkervaring binnen de automotive is nodig om de klant verder te helpen.
Je spreekt vloeiend Nederlands.
Je hecht veel belang aan een goede service.
Je bent bereid om om 7à8 weken eens op zaterdag te werken. dit wordt uiteraard gecompenseerd met eenzelfde aantal uren vrij in week.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Net zoals hun klanten, vinden ze de binding met hun werknemers belangrijk!
Je krijgt intern opleidingen, maar nadien kan je ook nog verder ontwikkelen met verdere opleiding zoals in talen, Excel, telefonie, ...
Een hecht team in een familiale sfeer.
Je werkt tussen 8u en 18u, om de 8weken op zaterdag met compensatie in de week.
Jouw 32 dagen verlof kan vrij inplannen!
Een motiverend loon naar kennis en ervaring wordt aangevuld met=
Maaltijdcheques van €5
Groepsverzekering
Cafetariaplan
Onze klant bezorgt je vlug de juiste auto onderdelen, tools en equipment
zodat jij alles binnen de kortste keren kan fiksen.
Men hecht belang aan het inzetten van de juiste mensen op de juiste plaats.
In plaats van 'first come, first served' gaan wij voor 'best served'.
We bekijken wat je écht nodig hebt om je snel en goed verder te helpen, elke keer opnieuw.