Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
- Ingeven van bestellingen en verzenden van orderbevestigingen
- Klanten informeren over levertermijnen en productmogelijkheden
- Meegaan naar internationale beurzen: Brussel & Parijs
- Opbouwen van langetermijnrelaties met klanten
- Vragen van klanten beantwoorden en oplossen
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Eerste werkervaring binnen commerciële binnendienst.
Frans: goede kennis, zullen vooral met Franse klanten in contact staan
Om kunnen gaan met de druk op planningen en leveringstermijnen van de klant.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
- Salaris tussen €2.800 - €3.200 bruto/maand
- Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques
- 4 weken verlof (3 vast, 1 vrij te kiezen) + 12 extra dagen vrij te kiezen
- 40-urenweek – voltijds (geen 4/5de mogelijk)
- Uurrooster bespreekbaar bij opstart (tussen 8u-9u starten, ten vroegste einde om 16u30)
- Een hecht team van 10 collega’s met wie je nauw samenwerkt
- Opleiding voorzien in onze producten en processen
- Let op: geen glijdende uren en liefst geen verlof tijdens november (lancering nieuwe collectie = hoogseizoen).
- Je komt terecht in een familiebedrijf in de interieursector waar de 3de generatie ondertussen het bedrijf verder zet.
Je komt terecht in een team van een tiental warme collega's die jou met open armen ontvangen!