Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
Je bent samen met 2 collega's verantwoordelijk voor:
- Inboeken van facturen, creditnota’s en financiële verrichtingen
- Controle van leveringsbonnen met facturen.
-
Je staat eveneens in voor de opvolging van het debiteurenbeheer.
- Sporadisch worden door jou manuele facturen opgemaakt.
- Klassement van facturen.
- Aanmaken van klanten & leveranciersfiches.
- Allround administratieve taken.
- Takenpakket kan volgens jouw interesses aangevuld worden.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Dit ben jij:
- Je hebt genoten van een relevante ervaring binnen boekhouding.
- Je het ervaring met ERP.
- Je bent cijfermatig & nauwkeurig ingesteld.
- Je hebt een goede kennis van het Nederlands & goede durf van het Frans.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
- Moderne & lichtrijke werkomgeving.
- 3 weken collectief verlof in de zomer & 1 week met kerst en brugdagen.
- 40 urenweek + 12 ADV dagen. (32u)
- Glijdend uurrooster opstart tussen 7u30-9u, vertrekken vanaf 17u.
- Summer & winter event.
- Uitdagend loon naar gelang ervaring & competenties.
- Maaltijdcheques van 8.00
- 4/5 tewerkstelling, vrije dag kan niet op woensdag
- Groepsverzekering
- Familiale onderneming waar je veel contact met collega's hebt.
- Deze onderneming is reeds meer dan 50 jaar gespecialiseerd in kunststof- en aluminiumverwerking. Zij beschikken over een ruim gamma rolluikprofielen die verwerkt kunnen worden in vele toepassingen van rolluiken, rolpoorten en zwembadoverdekkingen. Voor de Belgische markt staan ze ook in voor de productie van ramen, deuren en rolluiken in aluminium en pvc op maat.