Klaarleggen van materialen voor de productieafdeling.
Voorraadbeheer en voorbereiden van het magazijn voor een “scan”-systeem.
Aanmaken van artikelcodes voor nieuwe en bestaande artikelen.
Invoeren van foto’s en gegevens in het digitale systeem (MS Office & Xpower).
Bestellingen plaatsen bij leveranciers en opvolgen van de prijzen.
Aankopen van materiaal en zorgvuldige opvolging van de administratie.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je hebt een sterk administratief inzicht en goede computervaardigheden (basis Engels is een plus).
Ervaring met heftrucks en geen angst voor grote materialen.
Je bent leergierig, stipt en goed georganiseerd.
Klantgericht en professioneel, met een snelle en nauwkeurige aanpak.
Je functioneert goed in een team en kunt ook zelfstandig werken.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Vast contract met een competitief loon op basis van je ervaring.
Flexibele verlofregeling.
Extra voordelen zoals:
Maaltijdcheques
Gratis hospitalisatieverzekering (ook voordelig voor gezinsleden)
Groepsverzekering
Ecocheques (€250 per jaar)
Eindejaarspremie
Fietsleasing
Verjaardagsverrassingen, Sinterklaaslekkernijen, zomerse ijsjes, en een nieuwjaarsgeschenk.
Wij zijn een snelgroeiend bedrijf dat zich richt op de opbouw en inrichting van voertuigen. We leveren maatwerk en zetten in op kwaliteit en innovatie. In ons hechte team krijg je de kans om je volop te ontwikkelen en bij te dragen aan onze verdere groei.