Je bent het eerste aanspreekpunt wanneer technische storingen zich voordoen en reparaties een noodzaak zijn.
Zowel binnen als buiten voer je verschillende elektrische werken uit.
Je bent verantwoordelijk voor het materiaalbeheer. Jij zorgt voor een correcte inventarisering en waakt erover dat dit constant wordt bijgehouden.
Op administratief vlak sta je je mannetje, zo behandel je de inkomende mails betreffende technische vragen.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je bent handig en beschikt over technische kennis, met of zonder ervaring.
Je weet van aanpakken en werkt graag actief mee oon de ontwikkeling van onze faciliteiten.
Je bent in het bezit van diverse technische kennis en klussen ( elektriciteit, schrijnwerk, loodgieterij,...). Ervaring binnen elektriciteit is een pluspunt.
Je gaat gestructureerd te werk en kan dit p een zelfstandige manier.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Een mooi uurloon, afgestemd op je kennis en ervaring.
Maaltijdcheques per gewerkte dag.
Optie op een vast contract binnen een onderneming die werkzekerheid biedt.
Een werkomgeving die het beste in jezelf naar boven haalt en professionele groei stimuleert.
12 extra ADV dagen bovenop je wettelijke verlof.
Een hecht team die altijd klaarstaat om elkaar te helpen.
Leuke attenties op de werkvloer voor onder andere Sinterklaas, nieuwjaar, dag van de chauffeur,...
Leuke personeelsfeesten met je toffe collega's.
Wij zijn dé betrouwbare partner voor horecazaken in Brugge en omgeving. Met een uitgebreid assortiment aan kwaliteitsproducten en klantgerichte oplossingen ondersteunen we restaurants, hotels en cafés om hun doelen te realiseren.
Als medewerker word je onderdeel van een hecht en gepassioneerd team. Je werkt in een afwisselende omgeving met oog voor een goede werk-privébalans en volop doorgroeimogelijkheden. Samen zorgen we ervoor dat onze klanten elke dag geïnspireerd en geholpen worden.