Samen met jouw collega's werk je in een beurtrolsysteem waarbij je afwisselend per week verantwoordelijk bent voor 1st, 2nd en 3rd line support.
Binnen 1st line ben je het telefonisch aanspreekpunt voor je collega's.
Als 2nd line support engineer ga je aan de slag met de meer complexere IT problemen.
Als 3rd line support engineer werk je projectmatig op vlak van o.a. infrastructuur en netwerken en kom je in contact met uitdagende projecten.
Je monitort constant de huidige infrastructuur en gaat op zoek naar verbeteringen.
Naast support op infrastructuur vlak, zal je ook je collega's te woord staan als ze problemen hebben met het ERP-systeem.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Bachelor Toegepaste Informatica of gelijkwaardig door ervaring.
Technische kennis: Microsoft minded, Windows omgeving, Windows servers, VM ware, virtualisatie.
Pluspunt: kennis van het cloud verhaal: Active Directory, Android systemen etc.
Interesse in security is een troef!
Je spreekt vlot Nederlands alsook een woordje Frans.
Je bent een gedreven persoon die graag in een team werkt alsook verantwoordelijkheid kan opnemen.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Verloning volledig op maat, aangevuld met extralegale voordelen waaronder maaltijd- en ecocheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering (voor heel het gezin), tal van keuzes uit het cafetariaplan waaronder salariswagen, elektrische fiets, extra vakantiedagen etc.).
Het verlof is vrij te kiezen en naast je verlof heb je nog recht op 6 bijkomende recupdagen.
Enthousiast en gedreven team waarop je steeds kan rekenen.
Persoonlijke groei en ontwikkeling wordt gestimuleerd.
Als partner in vernieuwende technologieën, biedt dit bedrijf kant-en-klare oplossingen op vier domeinen: automatisering, handling en logistieke oplossingen en elektrotechniek. Hier kom je terecht in een werkomgeving waar men jou de ruimte geeft om jouw talenten ten volle te ontplooien.