Als Allround IT Medewerker ben je het aanspreekpunt voor algemene IT ondersteuning voor zowel het bedrijf als zusterbedrijven.
Via ticketsysteem bied je interne collega's ondersteuning op het gebied van pc's, printers, servers en andere hardware.
Je voert regelmatig upgrades uit van de bestaande hardware en verzorgt het onderhoud van de VOIP telefooncentrale.
Je bent daarnaast ook verantwoordelijk voor de configuratie en installatie van accounts, desktops, telefoons, mailboxen en toegang tot portalen voor nieuwe collega's.
Ook het beheer van de servers behoort tot je takenpakket.
Je speekt een actieve rol in het ondersteunen van ons ERP systeem waarbij je gebruikers aanmaakt, permissies toekent en de clients onderhoudt.
Projectmatig ga je de beveiliging van onze systemen gaan analyseren.
Jouw input is van groot belang voor het optimaliseren en uitbreiden van onze IT infrastructuur.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je hebt bij voorkeur een 3-tal jaar ervaring in een gelijkaardige functie.
Je hebt een graduaat, bachelor of master in IT.
Je hebt een goede kennis op vlak van infrastructuur, netwerken en beveiliging.
Je werkt graag in teamverband en in een klein team van een 4-tal collega's.
Je hebt een goede kennis van O365.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Je komt terecht in een klein team binnen IT waar samenwerking centraal staat.
Je dag start telkens van 9u tot 17u30, op vrijdag kan je je weekend inzetten om 16u30.
Naast een aantrekkelijke salaris heb je ook een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen waaronder een bedrijfswagen, laptop, gsm en maaltijdcheques.
Naast je verlof heb je ook recht op 6 dagen recup vrij te kiezen.
Interne opleiding om jouw kennis te gaan verbreden.
De klant biedt technische ondersteuning en doet ook aan project maatwerk.