Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
- Hoofdzakelijk zal je ondersteuning bieden aan de boekhoudafdeling:
- Inboeken van facturen
- Financieel inboeken
- Opvolgen van betalingen bij klanten
- Kortom, de adminsitratie vóór de btw-aangifte
- Je ondersteunt een deel in schade- en verzekeringsdossiers
- Verder zal je administratie verwerken voor de collega"s van de commerciële binnendienst
- Offertes opvolgen
- Bestellingen controleren in het systeem
- Algemene administratie (mailbox e.a.)
Aan de hand van jouw interesses en kennis kunnen er ook andere taken bijkomen.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- Je kan terugkijken op ervaring binnen boekhouding tot aan de btw-aangifte.
- Je bent administratief sterk en kan snel schakelen.
- Je stelt je flexibel op.
- Je spreekt vlot Nederlands en kan je verhelpen in het Engels en Frans.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
- Je komt terecht in een hecht team dat elkaar ondersteunt.
- Je schrijft mee aan het groeiverhaal van een bedrijf.
- Je werkt in een 38-urenweek.
- 4/5de is mogelijk met 2 halve dagen.
- werkuren flexibel tussen 7-17u, vrijdag begint het weekend vroeger.
- 20 + 9 extra dagen verlof volledig vrij te kiezen.
- een aantrekkelijk salaris aangevuld met
- maaltijdcheques van €8/dag
- hospitalisatieverzekering
- groepsverzekering
- netto-onkostenvergoeding
- Je komt terecht in een jong bedrijf binnen de landbouwsector. Je komt terecht in een ervaren team dat je mee op sleeptouw neemt.