Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
-
Je bent de eerste persoon die luistert naar de vragen of problemen van de klant.
-
Je bekijkt van op afstand via camera's en de software wat er mis kan zijn met de robots.
- Indien nodig schakel je de expertise van de tweede lijn in.
- Je neemt contact op met onze klanten voor het plannen van het onderhoud, interventies, opleidingen en opstarten van onze robots.
- Het opvolgen van werktaken van de externe partners.
- Je werkt nauw samen met onze Customer Care Manager.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- Je kan terugkijken op een eerste werkervaring binnen een helpdeks.
- Vous parlez bien français, as well as English!
- Affiniteit met techniek of elektromechanica is mooi meegenomen, maar geen must.
- Je bent een ware communicatieheld die in contact staat met de interne diensten en de klant.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
- Moderne werkomgeving
- Snelgroeiend en stabiel hightech bedrijf
- Goede opleiding en begeleiding
- Regelmatig teamactiviteiten: halloweenontbijt, kerstfeestje, spelletjesavond, pizzadag, ....
- Aantrekkelijk salaris aangevuld met: -
- maaltijdcheques
- groepsverzekering
- fietsleasing
- Vast uurrooster
- werken tussen 8u-18u, vrijdag 1u vroeger weekend
- in beurtrol op zaterdagvoormiddag werken van thuis uit
- Onze klant is gespecialiseerd in geautomatiseerde machines.
Het bedrijf staat gekend omwille van de goede waarborg en service.
Werken bij dit bedrijf staat synoniem voor werken in een dynamische, toffe omgeving die constant verder investeert in innovatieve technologie.