Beheer van de nutsvoorzieningen in het hoofdgebouw en onze toonzalen.
Bijhouden van de taken voor onderaannemers.
Punctueel toezicht houden op het algemeen onderhoud van alle toonzalen en gebouwen.
Plannen en coördineren van eventuele herstellingen.
Voorbereiden en opvolgen van verbouwingen aan toonzalen en gebouwen.
Bestellen van materialen voor onderaannemers.
Nauwkeurig controleren van de facturatie.
Algemene administratie rondom de panden beheren.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Dit ben jij:
Je bent organisatorisch sterk en hebt een leergierig karakter.
Je hebt een goede kennis Frans.
Je hebt reeds ervaring binnen administratieve functie.
Je bent collegiaal & ondernemend ingesteld.
Je houdt van de nodige zelfstandigheid in jouw job waarin initiatief alleen maar aangemoedigd wordt!
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Je komt terecht in een gepassioneerd team met aandacht voor collegialiteit.
Glijdend uurrooster tussen 7u30-17u
39 urenweek + 10 ADV dagen
3 weken zomer
1 week kerst
de andere dagen plan je vrij in
Doorgedreven opleiding van 6 weken tot expert in je vak.
Teambuilding & personeelsfeest kleuren de jaarkalender
Zomerdrink & winter event.
Betrokken werkgever waar de deur altijd openstaat.
Loon naar gelang ervaring aangevuld met:
Maaltijdcheques
Ecocheques
Onze klant, een familiale KMO in volle expansie, specialiseert zich in de productie van keukens die beantwoorden aan de wensen van de klant.
Je komt terecht in een dynamische omgeving, waar verantwoordelijkheid en flexibiliteit zeker aanwezig is! Een bedrijf waarin de zaakvoerder naast zijn werknemers staat en iedereen elkaar kent!