Je staat in voor het beheer van de nutsvoorzieningen in het hoofdgebouw en onze toonzalen.
Je houdt de taken bij voor onze onderaannemers
Het algemeen onderhoud van alle toonzalen en hoofdgebouwen hou jij punctueel bij.
Je plant eventuele herstellingen in
Je bereid de verbouwingen voor aan toonzalen & gebouwen en volgt deze steeds op.
Je bestelt het materiaal voor onderaannemers
Je houdt de facturatie nauwgezet in de gaten
Algemene administratie omtrent de panden
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Dit ben jij:
Je bent organisatorisch sterk en hebt een leergierig karakter.
Je hebt een goede durf om Frans te spreken met de onderaannemers
Interesse in de bouwsector is een troef
Kennis van autocad is een pluspunt
Je bent collegiaal & ondernemend ingesteld.
Je houdt van de nodige zelfstandigheid in jouw job waarin initiatief alleen maar aangemoedigd wordt!
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Wat bieden wij jou aan voor jouw inzet:
Glijdend uurrooster tussen 7u30-17u
39 urenweek + 10 ADV dagen
Interne opleiding van 6 maand om een expert te worden
Collectief verlof in de zomer 3 weken & 1 week met kerst.
Teambuilding & personeelsfeest kleuren de jaarkalender
Familiale sfeer & persoonlijke groei.
Zomerdrink & winter event.
Betrokken werkgever waar de deur altijd openstaat.
Loon naar gelang ervaring & competenties
Maaltijdcheques
Ecocheques
Onze klant, een familiale KMO in volle expansie, specialiseert zich in de productie van keukens die beantwoorden aan de wensen van de klant.
Je komt terecht in een dynamische omgeving, waar verantwoordelijkheid en flexibiliteit zeker aanwezig is! Een bedrijf waarin de zaakvoerder naast zijn werknemers staat en iedereen elkaar kent!