Met een glimlach onthaal je onze klanten in de centrale.
Ook telefonisch en per mail beantwoord je de vragen.
Je zorgt dat de gegevens steeds correct in het systeem up-to-date staan.
Je zorgt dat de werkplanning efficiënt blijft en werkt deze bij indien nodig.
Ook nieuwe herstellingen en werk plan je verder in.
Je staat actief mee in voor de klanttevredenheid.
Je werkt 1 op 2 zaterdagvoormiddagen en bent dan een halve dag in de week thuis. Je kiest zelf de dag in overleg met je collega.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je kan terugkijken op een eerste administratieve ervaring.
Je hebt oog voor detail.
Je spreekt vloeiend Nederlands en een mondje Frans.
Je kan goed overweg met Excel.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Jaarlijkse teambuilding
Team met open & transparante communicatie
Degelijke opleiding over de producten en ERP-pakket.
Feedback cultuur
40 urenweek met 32 dagen verlof
geen collectief verlof
Persoonlijk loonvoorstel aangevuld met:
MC €7
Groepsverzekering
Ecocheques
Werken tussen 8.00 - 17.30 uur.
Familiale KMO die meer dan 55 jaar actief is in de distributie en verkoop van banden en velgen, voor zowel auto’s, vrachtwagens als voertuigen voor de landbouw en de industrie. Met een eigen netwerk van 17 filialen, de productie van landbouw velgen en een groothandel voor de import en export van banden en velgen wereldwijd, onze klant is een vooraanstaande en stabiele speler in de sector.