Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
- - Je werkt vooral ondersteunend voor de personen binnen de sales en doet de administratieve opvolging van hun outbound werk.
- Je staat in voor het
voorbereiden en inplannen van klantopdrachten
- Je
volgt de afhalingen op, voorziet bemonsteringen en zorgt ervoor dat de analyses bodemstalen
doorgestuurd worden naar de klanten.
- Maandelijkse
facturatie van opdrachten volg jij ook op.
- Eerste
aanspreekpunt via telefonie
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- - Je hebt ervaring binnen administratie of bent in het bezit van een Bachelor
- Je bent
communicatief en sociaal ingesteld voor zowel interne als extern!
- Je bent een
teamplayer en kan zowel
nauwkeurig als zelfstandig werken
- Je beschikt over kennis
MS Office en hebt interesse om ons
intern softwarepakket aan te leren
- Je beschouwd jezelf als een
luistervaardig iemand
- Kennis
Nederlands is een must, kennis Frans is een mooi pluspunt.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
- Een degelijke opleiding, betrokkenheid en teamgeest
- De fundamentele bedrijfswaarden zijn : waardering & respect!
- Bovenop het basisloon krijg je
- Maaltijdcheques van 8€
- Groeps- en hospitalisatie verzekering
- Grondige begeleiding en opleiding
- Werkuren opstart van 7u30 - 8u30 tot 16u30-17u30
- Je
kiest zélf jouw start uur bij opstart, maar deze staat dan wel vast!
- Verlof
vrij te kiezen 20 verlofdagen + ADV dagen 12 - Onze klant is een onafhankelijk, multidisciplinair laboratorium voor industriële analyses en onderzoek.
- Zij bieden jou een uitdagende en veelzijdige functie met verantwoordelijkheid, ruimte voor initiatief en een motiverend salaris volgens ervaring!
- Je komt terecht in een moderne werkomgeving met toffe collega's in een groeiend bedrijf!