Je krijgt een veelzijdige functie met verantwoordelijkheden op administratief én menselijk vlak:
Je maakt verkoopfacturen op en klasseert deze correct.
Je voert een eerste controle uit op aankoopfacturen.
Je houdt klant- en leveranciersgegevens up-to-date in ons ERP-systeem.
Je bent het eerste aanspreekpunt aan de telefoon: je verbindt door of noteert correcte boodschappen.
Je ontvangt klanten en bezoekers professioneel en vriendelijk aan het onthaal.
Je hebt een bachelor diploma of gelijkwaardige ervaring in een administratieve rol.
Je communiceert vlot in het Nederlands én Frans.
Je bent nauwkeurig, stipt, discreet en goedlachs.
Je hebt zin om te leren en werkt graag in een gestructureerde omgeving.
Je bent beschikbaar voor een 4/5 functie, of eventueel 3,5/5.
Een stabiele functie in een groeiend bedrijf, waar je écht het verschil maakt.
Een aantrekkelijk loon, afhankelijk van ervaring.
Maaltijdcheques van €8/dag.
Collectief verlof: brugdagen, 3 weken in de zomer (vanaf 21 juli), 2 weken rond kerst, en een deel van herfst- en paasvakantie (mogelijk nog te versoepelen in de toekomst voor meer flexibiliteit).
Werktijden van 8u tot 12u en van 13u tot 17u (bij verre verplaatsing is een langere middagpauze mogelijk).
Vaste werkstructuur, met ruimte voor inwerking en ondersteuning.
Informele momenten, zoals een kerst- of verlofdrink.
Bereid hier je gesprek voor