Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
- Je bent verantwoordelijk voor het verwerken en opvolgen van de geplaatste orders
- Je controleert de offertes aan de hand van een aantal checks op potentiële fouten
- Je bent verantwoordelijk voor de review van contracten
- Je communiceert met de verschillende interne afdelingen
- Je staat in voor het debiteurenbeheer, ter ondersteuning van de dienst boekhouding
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- Je hebt al enkele jaren ervaring in een administratieve functie of beschikt over een bachelor
- Je hebt snel inzicht en talent om onderlinge relaties te leggen
- Je bent zowel schriftelijk als mondeling sterk in het Nederlands, Engels en Frans
- Je kan vlot overweg met informaticatoepassingen. Kennis van Google mail, Salesforce en Oracle is een pluspunt
- Je bent nauwkeurig, analytisch en aandachtig
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
- Loon tussen de €2200 en €3200 bruto volgens anciënniteit en ervaring
- Maaltijdcheques €7.5/d en ecocheques
- Hospitalisatie- en groepsverzekering
- Verlof vrij te kiezen, 20+6 adv
- Thuiswerk
- Extra beeldscherm en headset voor thuiswerk
- Werken van 8u tot 12u en van 12u30 tot 16u30, op vrijdag start je weekend om 15u30
- Onze klant is een pan-Europese telematica verdeler. Zij bieden een volledig gamma aan totaaloplossingen voor gegevens- en activabeheer op afstand. Ze zijn internationaal verspreid maar door hun grootte weten ze toch collegiaal karakter te behouden.
Heel vlot bereikbaar voor heel Zuid-West-Vlaanderen.