Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, leveranciers en bezoekers
-
Je behandelt de inkomende telefoons en mails
Je staat in voor de administratie bij opstart van werven (alle gegevens verzamelen en ingeven, vergunningen, nutsleidingen, ... ingeven in ERP-systeem Build)
Je behandelt de RSZ-meldingen (Checkin@work, aangiftes, dimona's,...)
Je doet de administratieve ondersteuning van werfleiders (geldigheid documenten,...) en calculatie
Administratieve taken als schadegevallen, klachten, wagenparkbeheer, verzekeringen,...
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je hebt reeds ervaring in administratieve taken binnen een technische functie of beschikt over een bachelor diploma
Je hebt kennis van een ERP-systeem (werken met Build)
Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een vlotte kennis van het Frans
Je bent stressbestendig en probleemoplossend
Je beschikt over vlotte communicatieve vaardigheden
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Marktconforme verloning afhankelijk van ervaring met extralegale voordelen
Je werkt een 40uren week: +12 ADV dagen --> Collectief verlof!
Maaltijdcheques €7/d en ecocheques €250
Een hospitalisatie- en groepsverzekering
Een drink bij congé inzet bouwverlof, eens een frietkraam, ze hebben een bar in het bedrijf waar ze al eens een drink do, familiedag, teambuilding,...
Voorzien een attentie bij gelegenheden: Pasen, Sinterklaas, Dag vd medewerker,...
Een familiaal aannemersbedrijf regio Kortrijk gekend omwille van hun know-how in gespecialiseerde grond - en afbraakwerken. Hun werkterrein beperkt zich echter niet tot eigen streek, want ze zijn ook actief in gans West- Vlaanderen, Oost-Vlaanderen, Wallonië en Noord-Frankrijk.